قاصدی باشیم از برای صداقت و مهربانی

اینجا فقط میخوام صادق باشم و دوست دارم باهام صادقانه رفتار بشه؛بیش از هر چیز از نگاه بالا به پایین انسان ها به یکدیگه متنفرم

قاصدی باشیم از برای صداقت و مهربانی

اینجا فقط میخوام صادق باشم و دوست دارم باهام صادقانه رفتار بشه؛بیش از هر چیز از نگاه بالا به پایین انسان ها به یکدیگه متنفرم

حسینی یا یزیدی٬ مسئله این است!

تو درنماز عشق چه خواندی که سالهاست ؟ 

 این شحنه های پیر  

از مرده ات هنوز پرهیز می کنند 

 

         

 عاشورای امسال چقدر متفاوت بود. یادمه از بچگی می گفتند که هر کسی روز عاشورا دیگری رو بزنه. یزیدیه.در روز عاشورا عده ای یزید وار با گاز اشک آور٬ باتوم و قدرت دستگیری٬ بر مردم بدون سلاح حمله کردند تا در روز عاشورا نشان بدهند که واقعا فقط اسم اسلام رو یدک می کشند و اسلام وسیله ای شده برای ماندگاری آنها در قدرت. 

محرم امسال حجت رو بر همه تموم کرد٬ دیگه همه باید تکلیف شون رو با خودشون مشخص کنند یا حسینی٬ یا یزیدی. 

امام حسین حدود ۱۴۰۰ سال قبل برای اینکه زیر بار زور نره ٬ به خاطر آزادگی جنگید. چرا ما باید امروز برای امام حسین گریه کنیم که امام را نیازی به گریهء ما نیست که او آزادمرد بود و در راه عقیده جان داد. 

به هرحال اونها که دارند به طور جدی به اسباب « زر و زور و تزویر» خدمت می کنند باید فکری به حال خود بکنند تا آیندهء این دنیا و البته آخرت خود را از دست ندهند. 

چگونه است مردمی که٬ در برابر نیروهای(  مجهز به وسایل حفاظتی و مسلح به گاز اشک آور و اسلحه٬باتوم ٬ چوب و چماق و قدرت بازداشت و... ) تنها سلاح شان سنگ است و جرمی ندارند جز حق خواهی که برای این حق خواهی بهترین روز را انتخاب کرده اند (که صاحب این روز خود منادی حق طلبی است)٬ متهم به حرمت شکنی می شوند ولی آنانی که در روز عاشورا به زن و مرد و پیر و جوان٬ وحشیانه حمله می کنند را پاسداران ارزش ها می نامند. 

شما٬آقای حیاتی و دیگر مجریان صدا و سیما٬ نمی دانید آنچه می گوئید دروغ است یا آگاهانه دروغ ها را می خوانید. فکری به حال آینده و آخرت خود بنمائید لطفآ!!

مردمی که خود را عزادار حسین می خوانید٬ پس از این همه سال نفهمیدید که باید از حسین چیزی بیاموزید٬ شما از عاشورا و حسین چه فهمیدید؟ در حالیکه در خیابان مجاور محل عزاداری شما برادر و خواهر تان را می زنند٬ شما برای حسینی که آزاده زیسته است زنجیر می زنید و وای وای حسین می گوئید٬ فکری به حال اعتقادات خود کنید لطفآ!! 

و درنهایت؛ با درد و از سوز دل و به خاطر مردم٬ اسلام و ایران می گویم:

پایان دیکتاتوری را اعلام کنید لطفآ! تا اتفاقی که به نظر در آینده ای نه چندان دور رخ خواهد داد ( که همانا حذف اصحاب زر و زور و تزویر است)٬ هر چه زودتر بیافتد تا ببینیم با این کشوری که سرنوشت محتومش « استبداد و هرج و مرج » شده است و با این همه ندانم کاری ها و هزینه هایی که شما بر مردم تحمیل کرده اید چه می توان کرد. تا شاید راهی را بیابیم. بیش از این بر خود و مردم هزینه و رنج تحمیل نکنید٬ که پایان شب سیه را جز سپیدی مفری نیست.  

که شمیم آزادی دارد به مشام می رسد٬ که این همه تلاش تان در محکوم کردن آنچه که فقط خود حرمت شکنی می خوانید نشان از ضعف٬ ترس و درماندگی تان دارد و خود می دانید که شما را چاره ای نیست مگر پیوستن به صف مردم که: « راه سبز شدن بر کسی بسته نیست»