قاصدی باشیم از برای صداقت و مهربانی

اینجا فقط میخوام صادق باشم و دوست دارم باهام صادقانه رفتار بشه؛بیش از هر چیز از نگاه بالا به پایین انسان ها به یکدیگه متنفرم

قاصدی باشیم از برای صداقت و مهربانی

اینجا فقط میخوام صادق باشم و دوست دارم باهام صادقانه رفتار بشه؛بیش از هر چیز از نگاه بالا به پایین انسان ها به یکدیگه متنفرم

آزانس شیشه ای

از موسیقی فیلم « آژانس شیشه ای »  خیلی لذت می برم و توی فکر بودم که فیلم رو مجددا با دقت تما شا کنم که رسانه ملی! (ببخشید میلی) از شبکه سوم پخش کرد                              

                              

 

حاج کاظم فیلم رو دوست دارم چون ساکته اما اون جا که باید حرف بزنه اسیر مصلحت های کاذبی که خیلی ها برای خودشون درست می کنند نمیشه؛ 

برای اینکه ملاک تصمیم گیری هاش این نیست که ببینه رسانه های غربی( که منطقا باید بر اساس منافع خودشون عمل کنند) چی میگن و همون رو ملاک رفتار اغلب ناپسند با دیگران قرار بده؛ 

دوستش دارم چون از کسی طلبکار نیست اما اجازه نمیده باهاش هر طور که خواستند رفتار کنند و هزار تا دلیل مثلا موجه هم بیارن؛ 

دوستش دارم جون بیش از کسای دیگه که نعره های منم منم هاشون گوش فلک رو کر میکنه در مواقع سختی میشه روش حساب کرد و حتی اگر لازم شد جونش رو هم بده بدون هیچ ادعایی؛    

دوستش دارم حتی اگر با برخی از رفتار هاش موافق نباشم برای اینکه معتقدم باید انسان ها رو همون طوری که هستند بپذیریم نه اینکه سعی کنیم همه مثل ما رفتار کنند؛ 

و دوستش دارم چون مردانه برای اعتقادش و البته برای وطن من دفاع کرده اما از اون هایی نیست که برای این دفاع از مردم طلبکار باشه فقط میخواد ما هوای اون هایی رو که رنج دیدند اما وافعا صدای ناله هاشون رو کسی نشنید داشته باشیم؛ 

و در نهایت اینکه دوستش دارم به خاطر خیلی چیزها دیگه! ضمن اینکه نقشش رو هم بازگر محبوب پرستویی عزیز بازی کرده و البته کارگردان هم حاتمی کیاست.البته از شخصیت سلحشور به دلیل ساه و سفید دیدنش خوشم نمیاد و شاید همین ها مشکل ما باشند!! 

                           آژانس شیشه ای

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 18:13 http://tafakkorat.blogsky.com/

خوشم میاد به هرچیزی که فکر می‌کنم در موردش تو این ترنت چیزی پیدا میکنم باهات موافقم چون دیروز که فیلمو میدیدم به همین چیزا فکر کردم

بیتا چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:54 http://www.sagiiran.blogsky.com

مرسی از حضور گرمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد